Miljøagentene refser voksne holdninger Kampanjen går på sosiale medier og har overskriften «Voksne har ikke alltid rett».
Elise Næss Olsen blir ny kommersiell leder i Snakk Snakk Kommunikasjon har ansatt Elise Næss Olsen (27) som kommersiell leder.
Tror Meta-grep kan få konsekvenser for influensere Meta innfører begrensninger i hva brukere under 18 år får opp i feeden sin på Facebook og Instagram. Det kan få konsekvenser for markedsførere.
Gjør YouTube-suksess med markedsføring av reiselivet i Norge Visit Norways YouTube-kampanje «How to Norway» har fått sterke resultater og slår benchmark i reisekategorien.
Stian fikk ideen til Barnas valg i 2016 – ved forrige valg stemte 70 000 barn digitalt – Data viser at barn stemmer uhildet og individuelt når de får tilpasset informasjon.
Kristin Naomi Sandstrand blir kommersiell leder i Simpl Simpl vokser og gjør klar for videre spennende utvikling.
Snakk Kommunikasjon har engasjert komikere for å oppfordre unge til å stemme Med støtte fra Valgdirektoratet lanserer Snakk Kommunikasjon ved sin avdeling Simpl, en kampanje for å inspirere første og andregangsvelgere til å delta i det kommende valget.
Snakk Kommunikasjon og Ramp styrker laget - henter fra NRK Øyvind Helland blir kreatør og produsent: – Småskummelt å bevege seg fra store, trygge NRK.
Nordic Screens skifter navn til Snakk Kommunikasjon AS – Navneskiftet er en milepæl for oss og gir grunn til å feire, sier daglig leder.